Könyvjelzők és megosztások

Friss topikok

  • Ágnes65: Kedves István! Hasznosnak találom az ötletet. Engem személy szerint érdekelne, milyen minimális b... (2011.12.01. 16:27) Indul a mindent becsomagolunk blog

Blog-partnerek

Formabontás, kiemelkedés

2012.04.13. 19:04 Vincze István


Visegrádi – a világszínvonalú formatervezés


Az egyik hazai üzletlánc hétvégeken akciókat hirdet, így ma vásároltam négy rekesz Visegrádi ásványvizet. Egyrészt szeretem a kellemes ízét, másrészt rendkívül kedvező akciós áron lehet beszerezni. Visszaértem az irodámba, kibontottam, percekig nézegettem, megfogtam, simogattam, élveztem a tapintását.

A gyártó nagyon jó döntést hozott a csomagolás felfrissítésére, a formatervezés világszínvonalú, magasan kiemelkedik a piaci környezetből. Letisztult, de mégis egyedi. Ilyen még nincs a magyar termékek között, még senki sem másolja. Ez a piacvezetők sorsa, egy lépéssel a konkurencia előtt kell lenni – időbe telik, mire el kezdik másolni. Gratulálok a gyártónak, a marketinges csapatnak és a tervezőnek. Sajnos csak a 4+2-es gyűjtőcsomagoláson látszik az új forma, ezt az egy képet találtam az új formával.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentbecsomagolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr384412854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása