Maszatos arcú gyerek – a csomagolás, ami elad
A hosszúra nyúlt nyári szünet után egy új sorozattal indítom blogomat. Mint minden másnál, így a csomagolásoknak is megvannak a maguk nagy klasszikusai. Ez ugyanígy elmondható a tervezőkre is.
A mostani bejegyzésben egy termékcsalád tagjaiból mutatok be párat, egy modernebb követővel. A csomagolások hasonlóan a gépkocsik dizájnjához többnyire nem követik az eszement, őrült, mindennapi divatot. Alapjában véve az időállósághoz szükséges némi elegáns konzervativizmus, amit az autóknál ugyanígy megfigyelhetünk – pénzügyi megfontolásokból nem jellemző egyikre sem a gyakori dizájnváltás.
A most bemutatásra kerülő Harvey Nichols termékek a kiváló angol csomagolástervező, Michael Nash munkája. Nem kell sokat beszélni a csomagolásról, a lelkekre hat – egyszerűen elad. A jól megválasztott fekete-fehér, duoton fotók az egyszerű, tiszta tipográfiával a legkiválóbb marketingeszköznek bizonyultak. A vásárlók évek múltán is megveszik az ilyen klasszikus, elegáns termékeket.