A csomagolás ereje – 300%-os befektetési megtérülés
John West, az ausztráliai piacvezető halkonzervgyártó bejelentette, hogy a csomagolásuk újratervezése 300%-os befektetési megtérülést eredményezett. A cég soha nem látott szárnyalásról beszél, eladásaik száma 20%-al megemelkedett, amióta a Coley Porter Bell újratervezte csomagolásaikat. Látván 2010-ben a piaci részesedésük csökkenését, megbízták a kiváló londoni tervezőgárdát, hogy dolgozzák ki a márka új arculatát, és az értékesítési helyeken történő navigálást. A Design Business Association által rendelkezésre bocsátott adatok szerint a halkonzerv piacon a gyártó részvényei 32,5%-os értéknövekedésen mentek keresztül.
Az előző években az értékesítés lecsökkent
16%-al. Az új dizájnt alkalmazták valamennyi termékcsalád tagra, emellett a termékféleségeket lecsökkentették 150-ről 90 cikkelemre. Az új arculattal ellátott csomagolással a cég 8,3%-al növelte az értékesítéseiket a Sainsbury's és az Asda hálózatokban. Az újratervezés során mind a 23 különböző halfajra új illusztrációkat készítettek, új designelemeket vetettek be, hajókkal, horgonyokkal.
A gyártó által biztosított adatok szerint az értékesítés első négy hetében minden újratervezésre kiadott font közel 3 fontot hozott az értékesítésnél. A John West egyik vezetője szerint ebben a kevésbé keresett termékkategóriában óriási eredményt mutattak fel a csomagolás újratervezésével.
Forrás: itt