Csomagolási trend – Magyarország, 2012
Először is tisztelet a kivételnek!!! Olyan trendről beszélek, ami sajnos már nem csak napi trend, hanem évtizedek óta tartó hagyomány. Sokan már feleszméltek, de a tömeg, az a bődületesen nagy tömeg még mindig nyomatja a középszerűséget. Az átlagos szürkeség mellet megjelent a ripacs tarkaság, de egy közös dolog fogható meg az egészben, az igénytelenség. „Jól van az úgy, ahogy van, úgysem fizetik meg a csomagolás árát˝ – gyakran hallani gyártóktól ezt a megjegyzést. Sok gyártó ezzel a felfogással nem hogy saját magát nem becsüli, de ugyanígy a vásárlóját, és a termékét sem. A mai helyzetben mindnyájan megnézzük mi mennyibe kerül, sajnos ez tény, de nem szabad a vásárlót ennyire lenézni, mindent elintézni az olcsósággal.
„Vedd a magyart!˝ bíztat az oldal. A szándék szenzációs! De ne csak szavakkal bíztassuk az embereket. A gondolatainkat, szavainkat is be kell csomagolni, ha szeretnénk, hogy azok célhoz érjenek. Hogyan adhatnánk el szavainkat, ha közben böfögnénk, krákognánk és nem tartanánk tiszteletben, félvállról kezelnénk a fogadó félt. Adjuk meg a tiszteletet a magyar termékeknek, hisz van már erre is sok szép példa. Emelkedjünk ki a megszokásból, egyre többen fognak ráébredni, értékes tartalmat csak értékes formával lehet eladni.
Forrás: „Vedd a magyart!˝