Könyvjelzők és megosztások

Friss topikok

  • Ágnes65: Kedves István! Hasznosnak találom az ötletet. Engem személy szerint érdekelne, milyen minimális b... (2011.12.01. 16:27) Indul a mindent becsomagolunk blog

Blog-partnerek

Az igényesség hiánya

2012.03.19. 15:28 Vincze István


Apró dolgok, amik ártanak


Folytatom a februárban megkezdett sorozatomat, melyben felhívom a figyelmet a grafikusok pontatlanságaira, melyek a csomagolás, a márka értékét természetesen nem növelik. Aki a csomagolástervezés vagy a logótervezés szép szakmáját választja, annak ezekre az apróságokra oda kell figyelnie. Természetesen nem árt, ha egy cég marketingese is fogékony ezekre a kérdésekre.

Most az egyik hazai gyártó megújhodott logóját veszem górcső alá. A régi szocreál logó valóban már poros volt, tehát indokolt volt az arculat-váltás. A logó megalkotását a tervezőgrafikus nem a maximális precizitással végezte, a nyíllal bejelölt helyeken törések vannak az ívekben. Hogy lássák, nem a levegőbe beszélek, ellenpéldaként bemutatom a Deichman logójának újratervezését. Az új logó a lágyságot sugározza, a görbe pontossága pedig a precizitást. A mi esetünkben nem lehet tudni, hogy az Univer szót körülvevő fehér flekk mit is akar kifejezni, sugalmazni – de az, hogy a görbe kontúrja esetleges – az nem sugároz semmi hasznosat, értékeset.
Ez az én véleményem, lehet vele vitatkozni – meg köszönöm esetleges észrevételeiket.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentbecsomagolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr614326000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása