Könyvjelzők és megosztások

Friss topikok

  • Ágnes65: Kedves István! Hasznosnak találom az ötletet. Engem személy szerint érdekelne, milyen minimális b... (2011.12.01. 16:27) Indul a mindent becsomagolunk blog

Blog-partnerek

Exportáljunk Japánba!

2012.01.13. 16:35 Vincze István


Az igényes csomagolás ezt is lehetővé teszi


Tavaly voltam egy konferencián, ahol többek között a volt japán nagykövet tartott előadást. Elejében kétkedve fogadtam, mi olyat mondhat, ami hasznos lehet számomra.

És láss csodát, elmesélte, hogy lehet Magyarországról is sikeresen exportálni Japánba, egyetlen kritériuma van, hogy szép, igényes legyen a csomagolás. Én majdnem felugrottam örömömben a helyemről – hisz oly sok cég gyárt jó terméket, és ha igényesebb lenne a csomagolásuk, akkor simán ellehetne adni külföldön is, nem csak Japánban.

 

Hogy nem csak mendemonda az egész, íme a Japánba exportált termék – elismerés az előre látó mátészalkai gyártónak és a kiváló magyar grafikusnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentbecsomagolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr83543025

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://mindentbecsomagolunk.blog.hu/2012/01/13/exportaljunk_japanba 2012.01.13. 18:38:38

Az igényes csomagolás ezt is lehetővé teszi Tavaly voltam egy konferencián, ahol többek között a volt japán nagykövet tartott előadást. Elejében kétkedve fogadtam, mi olyat mondhat, ami hasznos lehet számomra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása