Csomagolás újratervezése –
új arcot kapott a Rama szülőhazájában
Új témakörrel bővítem blogunkat, mely visszatérő, fontos elem lesz a jövőben. Ez az angol terminusban a "Redesign", mely helyett használjuk inkább az "előtte & utána" kifejezést.
A csomagolásnak a védő funkciója mellett természetesen marketing eszközöket is kell szolgálnia. Újra kell tervezni azt az idő haladtával úgy, hogy a célpiac számára a legkívánatosabb legyen. Természetes a változtatás akkor is kell, ha új piacra kerül egy termék.
A Deutsche Jurgenswerke AG 1924-ben hozta létre a kalapos lányos márkáját, a RAMA-t. 2011-ben megváltoztatták otthoni arculatát, sokkal egyszerűbb lett, a tipója is tovább tisztult, a növényi eredet átvette a főszerepet az egykori Rama-lánytól. Minden lehetséges elemével a tisztaságot, a természetességet akarja sugalmazni. A legelső képen a Magyarországon megjelenő márkát láthatjuk. Ha van valakinek észrevétele, kíváncsian várom a véleményét.