Az illusztráció, mint az értéknövelés és a megkülönböztetés eszköze
Ha azt szeretnénk, hogy a termékünk csomagolása kiemelkedjen a tömegből, akkor sokat segíthet egy jó illusztráció. Már egy jól megkomponált fénykép is növeli a hatást, de fényképet bárki le tud tölteni a netről. Illusztrációkat is lehet találni, de azt bárki más is megtalálja. A kiemelkedésre a leghatékonyabb módszer egyedi illusztrációk készítése. Nem véletlenül festenek illusztrációt a Chappy kutyaeledelre – sokkal vonzóbb ez a kutyus, mint amit egy fotó tud nyújtani. Nem véletlenül festik meg a Milka tehenet a tájjal. És millió példát lehetne sorolni.
A lényeg az, hogy egy illusztráció sokkal könnyebben eljuttathatja a vásárlót az álmaihoz, ahhoz, amit szeretne, amire vágyik. Míg filmek esetében a rajfilm tölt be hasonló szerepet – többnyire gyerekek részére, addig a csomagolásnál az effektus hasonló, de szinte minden korosztálynál működik.
Pár szép mintát mellékelek szemléltetésként.